Darmowa dostawa od 150 zł

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania!

Poniżej znajdziesz listę pytań i odpowiedzi, które nasi klienci najczęściej zadają. Sprawdź listę i zobacz czy znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

W jaki sposób mogę dokonać zakupu w księgarni?

W księgarni można dokonać zakupu poprzez rejestrację Kupującego (uzyskujemy wtedy możliwość zakupu za pobraniem, mamy pełen dostęp do historii naszych zamówień, etapów realizacji, dostęp do newsletter, itp.) lub bez rejestracji jako gość.
– wyszukujemy właściwe produkty
– wrzucamy produkty do koszyka
– przechodzimy do koszyka w prawym górnym rogu
– wypełniamy dane potrzebne do realizacji zamówienia
– dokonujemy zapłaty za zakupione produkty
– możemy zapisać się do newslettera
– kończymy proces zakupów

Poszukuję książki, której nie macie w ofercie, co zrobić?

Proszę napisać zapytanie mailowe na adres biuro@nowewydanie.pl, odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.

Poszukuję książki do podanego zagadnienia, jak ją znaleźć?

Proszę skorzystać z wyszukiwarki lub napisać zapytanie mailowe i podać kontaktowy numer telefonu, wtedy konsultant oddzwoni z informacją pod wskazany numer telefonu.

Chciał/a/bym dokonać zakupu dla instytucji, biblioteki z odroczonym terminem płatności, czy jest taka możliwość?

Tak, jest taka możliwość, przed dokonaniem zakupu proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 792 602 381.

Czy na liście znalazła się odpowiedź na Twoje pytanie?

Jeśli lista pytań i odpowiedzi nie pomogła Ci w tym czego szukasz – skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio poprzez dane kontaktowe. Formularz oraz dane znajdziesz na stronie Kontakt.

Zamknij